Kot servis mobilnih aparatov LG se iz dneva v dan soočamo s problemom pošiljanja aparatov oz. načinom pošiljanja, ki se ga poslužujejo naše stranke. Velikokrat namreč na servis prejmemo aparat v rumeni, t.i. obloženi kuverti, ki po našem mnenju nikakor ni primerna za pošiljanje tako občutljivih aparatur, kot so mobilni telefoni.
Te kuverte prihajajo k nam v zelo slabem stanju, v večini primerov so le-te tudi že večkrat uporabljene. Aparati, ki se pošiljajo v omenjenih kuvertah, na servis redno prihajajo podrsani in popraskani. Gotovo nas razumete, da za take poškodbe ne moremo upoštevati garancijskega popravila.
Imeli smo tudi že nekaj primerov, da je do naslovnika prišla samo strgana kuverta brez aparata.
Menimo, da je v obojestranskem interesu zagotavljanje kvalitetnih storitev našim strankam, zato Vas vljudno naprošamo, da v prihodnje za pošiljanje uporabljate kartonske škatle ali podobno primerno ovojnino.
V nasprotnem primeru bomo primorani takšne pošiljke zavračati.
Že naprej se vam iskreno zahvaljujemo ter prosimo za razumevanje!
Potrebna dokumentacija za servis
Oglejte si GARANCIJSKO IZJAVO za LG telefone.
Opomba: V primeru, da se zamenja bistveni del blaga, se izda nov garancijski list z zakonsko določenim minimalnim rokom trajanja garancije 12 mesecev oz. v skladu s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 14/2012). V kolikor je čas trajanja veljavne garancije, izdane na dan nakupa izdelka, daljši, se upošteva čas izteka garancije po osnovnem garancijskem listu in se na nov garancijski list prepiše datum do katerega velja garancija.
Pravno opozorilo ponudnika v zvezi z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
Na podlagi 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (nadalje: ZIsRPS) kot ponudnik obveščamo potencialne stranke, ki so potrošniki (fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti), da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (nadalje: IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS.
Besedilo Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov je dostopno na: https://www.uradni-list.si
Vaš mobilni aparat lahko posredujete na servis prek poslovalnice izbranega operaterja oziroma ga pošljete na naš naslov po Pošti Slovenije, seveda na naše stroške.
*Kako pravilno poslati aparat na servis glej zavihek "POŠILJANJE APARATOV NA SERVIS" zgoraj.
Pokličete nas lahko na 05 366 49 11 vsak dan med 9:00 – 12:00 in od 14:00 – 17:00.
IMEI številka je 15-mestna serijska številka aparata, ki se nahaja na zadnjem delu ohišja - pod baterijo. IMEI številke ne poškodujte ali spreminjajte, saj to izniči garancijo izdelka.
Sledite navodilom: Meni –> Nastavitve aparata –> Informacije o telefonu
1. Prevzeta LG koda: Privzeta koda za zaklepanje je 0000. V kolikor koda ne deluje ali ste jo med tem spremenili in pozabili, spremenite se obrnite na naš pooblaščen servis.
2. Polnitev novega LG aparata: Aparat polnite toliko časa dokler ni napolnjen do konca. Potreba po polnitvi 16 ur ni več obvezna, vendar še vedno priporočljiva.
3. Navodila: Pred prvo uporabo LG mobilnega aparata si preberite priložena navodila
V kolikor želite, da vam navodila oziroma uporabniški priročnik telefona (najdete ga na naši spleti strani v .pdf formatu) natisnemo, tisk zaračunavamo po ceni 0,20 Eur na stran (obojestranski tisk).
Copyright © 2015, VAMA TRADE POVŠIČ & CO., d.o.o.
All Rights Reserved
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.